استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت : آقايان و دوستداران عزيز! چرا وقتي دو ميليارد تومان به بازيکني دادند تا در ايران بماند تحقيق نکرديد و حساس نشديد.


محمد رويانيان ابتدا در خصوص واکنش‌ها پس از پرداخت پول محمدرضا خلعتبري توسط حسين هدايتي گفت: اين موضوع کاملا مشخص است، برخي‌ها ترس دارند تا خلعتبري به پرسپوليس بيايد و قطعا آب را گل‌آلود خواهند کرد اما خدا را شکر که دستشان به جايي نرسيد و ما ميزبان يکي از بهترين مهاجمان ايران و آسيا در کنار ساير بازيکنان خوب و با تعصب‌مان هستيم.

وي افزود: آقاي عزيزي که به عنوان کارشناس اطلاعات غلط را تحويل مردم مي‌دهيد؛ اطلاعات شب گذشته شما در برنامه 90 کاملا اشتباه بود. فقط اين را مي‌گويم که نگذاريد درباره اتحاديه فوتبال حرف هايي بزنم و دهانم باز شود.

رويانيان تاکيد کرد: چرا وقتي که يک ميليارد و 700 يا دو ميليارد دادند تا يک بازيکن در ايران بازي کند اينقدر تحقيق نکردند و حساس نشدند و الان يادشان افتاده که اين موضوع را پيگيري کنند. کسي لازم نيست نگران ساختن مدرسه و مسجد توسط هدايتي باشد زيرا او کار خودش را بلند است.

وي يادآور شد: به نظر من به کسي ربطي ندارد که هدايتي اين کمک را به پرسپوليس کرده چون او يک پرسپوليسي تمام عيار است که دست به اين کار زده است و مطمئنا او باز هم کنار ما بيشتر از گذشته خواهد بود تا آقايان تا مي‌توانند حسرت بخورند اما براي من برخي پيگيري‌ها و اطلاعات غلط دادن به مردم در اين چند مدت خيلي جالب بود، ولي ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم و کاري به اين مسائل نداريم.

رويانيان در پايان خاطر نشان کرد: در مراسمي باشکوه و پرعظمت از هدايتي تقديري خواهيم کرد تا چشم همگان دوخته شود. آقايان نگران نباشند ما با قانون خلعتبري را مي‌آوريم و جا دارد که باز هم از نگاه ويژه هدايتي تشکر کنم البته حرف‌هايي نيز در اين باره مانده که انشاء‌الله بعدا آنها را خواهم زد.

بر اساس اعلام دپارتمان داوري، عليرضا فغاني ديدار تيم هاي استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان را در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي جام حذفي سوت مي زند.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين بازي که ساعت 17 امروز شنبه 10 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود را عليرضا فغاني به همراه کمکهايش رسول فروغي و سعيد علي نژاديان قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اين بازي سعيد فتاحي است و ناظر داوري اين بازي حسين خوشخوان خواهد بود.

همچنين ديدار فرداي تيم هاي پيکان تهران و پرسپوليس تهران را که ساعت 17 روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي انجام مي شود را تورج حق وردي و کمکهايش حسن کامراني فر، مصطفي زماني قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اين بازي بيژن حيدري و ناظر داوري اين بازي جواد نقي پور هستند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان